GRODANS scrapträff

I går lördag var det Grodans Höst-scrap-träff i Bromölla Folkets hus. Alltid lika trevligt, denna gången så gjorde jag faktiskt några julkort, annars brukar jag inte få så mycket gjort...
Det var två STORA nyheter hos grodans,
Calaica´s stämplar hade premiär och dom kan bara köpas på Gordans. JÄTTELÄCKRA!!!!
Gummiapans stämplar hade också premiär och dom skall man bara kunna köpa i webshop (kommer inom kort).

Jag gjorde som sagt lite julkort , Här kommer dom:





   denna text är gjord av Calaica, kanske den kommer som stämpel.





Detta var allt från nu.... Men jag kommer snart igen med nytt....

Pia

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hallå! håller med dig det var jättetrevligt i lördags på Grodans träff. Fina kort du har gjort.

2010-10-24 @ 18:52:18
URL: http://johannawn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0