Capella Basic Grey

Äntligen har dessa Underbara papper kommit till grodans, Jag har gjort två Lo där jag har använt väldigt lite dekos, tycker inte det behövs på så fina papper, det är papper och foto som skall Tala, inte dekos....(tycker jag).
Jag har använt Papper från Basic Grey, serien Capella som passar mig alldeles utmärkt eftersom dom är i jordnära, mjuka färger. Jag har använt en YouDo´s lövranka,
 Spets, Blommor Capella Bloomers Basic som hör till denna serie. JAg har även stansat ut en fjäril med Martha Stewart stans. Ja så är det det här med pearlmaker, kan bara inte låta bli att använda det.
Här kommer mina båda LO med papper från Basic Grey......CAPELLO, som är dubbelsidiga vilket gör dom väldigt användbara.....
Till texten har jag använt min Slice som också är en sådan sak som jag inte kan vara utan....











Det ar allt för Nu!
Tack och HEJ!
Pia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0