fanfreluches design

Hej alla vänner!!!
Nu har jag äntligen kommit igång igen känns det som. Mitt Dt-paket innehöll underbara papper från Fanfreluches design, tror inte det finns många scrapbutiker i Sverige som har dessa underbara franska papper.
JAg skapade en LO , med ett foto från vår senaste resa.
Jag har använt spets, har gjort en egen swirl av pearlmaker, Blommorna är från Youdo vita som är mycket användbara. Ovanpå dessa blommor satte jag röda rosor.  Till vänster på fotot använde jag pearlmaker och gjorde några svarta pärlor, Längst ner på fotot har jag använt Martha Stewart stans,till journaling använde jag färdiga journalingrutor från Making Memories..
Så här blev min LO.


Det blev lite papper över , av det gjorde jag ett kort



Så här blev insidan:



Det var allt från mig, och hör ni!!!!! GLÖM INTE ANMÄLA ER TILL GRODANS TRÄFF! Vi har alltid så himla kul där.
Kram Pia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0