Pink Paislee´s nya serie för scrappare och kortmakare

Här har jag skapat både en Lo och ett kort avdessa ljuvliga papper från Pink Paislee. Jag har använt en del dekos . som finns till , Jag använde brads och Tags men det är bara en bråkdel av vad som finns till dessa papper.
I Blommorna från YouDo har jag använt Pearlstickers från YouDo . texten har jag skrivit ut från Min slice med Basic 1 som ingår i maskinen.

Här kommer mina alster:



Så blev det ett kort också:
Där har jag använt embossing på tagsen och Band :



inuti:


Jag har också gjort en LO av Maja-design skogspromenad:  dessa underbara papper som tillhör mina favoriter:
Blommorna är från Grodans reakorg som finns i butiken.



Gick bra med en sommarbild till höstpappren:

Kramar Pia

Kommentarer
Postat av: Christel

Så underbara alster du gjort!

Kan man få boka "klipparen"????

Har liten gräsmatta som behövs klippas!

2009-09-18 @ 11:30:38
URL: http://christelscrappar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0