Hemma igen............

Är hemma igen efter en underbar semester. Vietnam var helt fantastiskt, inte så mycket turister än, men kommer säkert fler så småningom. Man bygger för fullt, nya hotell, nya vägar, för att kunna ta emot kommande turister. Vi har sett och upplevt massor. Vi avslutade vår resa i Bangkok där vi gjorde ett besök på Chatuchak-marknaden, det sägs att det skall vara världens största utomhusmarknad. Ca 15000 marknadstånd och ca 200 000 besökare på en helg. Jag hittade en hel rad med marknadstånd där man sålde scrapgrejor, jag köpte med mig en hel del blommor , en hel kasse blev det,  inte illa alls. Så mina vänner, skall ni till Bangkok , planera in så ni är där en helg (marknaden är varje lördag-söndag), ni ångrar absolut inte detta, jag lovar! Nu skall jag ta tag i mitt scrapliv igen..komma igång ......Kram Pia

Kommentarer
Postat av: Katleen

Hej och welcome back!

2009-03-25 @ 12:13:36
Postat av: Lene

Välkommen Pia!

Ja det verkar ju som du haft det riktigt skönt!!

Va uvundsjuk man blev när man såg bilderna från scrapbutiken!!

Må gott min vän!

Kram lene

2009-03-26 @ 15:58:39
URL: http://leneskortblogg.blogspot.com
Postat av: Annica

Du är så otroligt duktig Pia! Jättefina grejer som vanligt! vad härligt ni verkar ha haft på er resa! kram

2009-03-28 @ 21:35:51
Postat av: Lene

Åh Pia, tack så jätte, jätte mycket! Helt underbara blommor! Du är för snäll som har tänkt på mig!! Jag lovar att du ska få se sen när jag gjort något fint med dem!

Tack snälla rar Pia!

Kramar i massor från Lene

2009-03-30 @ 18:25:10
URL: http://leneskortblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0