scrapkväll på jobb....

Åh vilket roligt personalmöte det blev ikväll, vi delade in oss två och två, intervjuade vår kompis och därefter scrappade vi en presentation av jobbarkompisen, det blev  lyckat, vi hade roligt, och alla alster blev jättefina, kan inte tro att det är första gången för en del. Vi hade tom en kille med i gänget, han scrappade på som bara den...Jättekul tycker jag,alltså kan killar oxå om ni inte visste det...

Här kommer lite bilder...






Visst ser det ut som vi har kul...Vi åt också gott, Pia hade fixat god fika till oss.Tack Pia för det..
 Alsterna skall jag fotografera när dom är klara...Tyvärr så glömde jag plattorna till min CB hemma,så vi kunde inte stansa ut bokstäver, men det löser vi senare.
Tack alla för en trevlig kväll, detta måste vi göra om....

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åhh så roligt att se bilderna! Tack snälla för allt du fixat för att vi skulle få en sån trevlig kväll! kram

2008-09-23 @ 06:22:24
URL: http://sannagregersdotter.blogg.se/
Postat av: Malin (Nymölla)

Hahaha, det ser trevligt ut!!!

Speciellt gillar jag fotona på Ann. Jag kan se henne framför mig när hon pysslar...hihihi.

Ser du vilket fokus hon lägger på uppgiften. Ungefär som när hon ska brodera tomtetavlor...

Ha det så bra på jobbet =)

Jag är i Edenryd nu och gär praktik!! Har besök från högskolan i morgon. Är supernervös!! Men snart är jag klar, så då ses vi på Grodans!!!

Kram Malin

2008-10-05 @ 09:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0