Rear mina sista charms...

HAr några över av mina charms, så jag sänker priset på de sista jag har kvar: Först till kvarn gäller, skynda er för det är inte jätte- många kvar.
mejla mig [email protected]  och tala om hur många du vill ha, så hoppas vi att det finns kvar: När pengarna är insatta och jag har fått din adress så skickar jag, portot får köparen stå för, (ca 10 charms enkelt porto).


NR 5: 1kr
 NR 6: 1,50 kr
 NR 7: 2kr
  NR 10: 2 kr
  NR 12 1Kr
  NR 13 2 kr
  Nr 14 1 Kr
 NR 15 1 kr
 NR 16 2 kr
  Nr 17 2 kr

Kommentarer
Postat av: Scraptroll

Ja visst är det skönt med sitt eget lilla hörn:-) och nej mitt "hörn" är inte så litet men det är så jag tycker om att ha det.

2008-10-17 @ 17:42:59
URL: http://mylifeon.blogg.se/scrap
Postat av: Liv kjellberg

HEEEEJ PIA OCH TOMMY.



VILKA FINA HALSSPAND GREJER DU GÖR DOM ÄR JETE FINA.

JAG SAKNAR ER JAG HOPPAS JAG KOMMER OCH TRÄFFA ER SNART HEJ DÅ

2008-11-17 @ 20:28:34
URL: http://www.vannerforalltid.ning.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0