Jag har blivit utmanad...

Jag har blivit utmanad av Christel och Lene  ....

Regler:
Svara på frågorna och skriv ner svaren i din blogg.
Välj ut 6 personer som du vill veta mer om och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på frågorna.

Ja ha, då kör vi:

5 saker som fanns på din Att göra lista idag?

* Skall göra en gratäng som jag skall bjuda gästerna på ikväll
'* Skall städa, (litet utrymme eftersom vi skall vara i våran husvagn)
* Skall tvätta en maskin tvätt
* Skall lata mig lite
* Skall lata mig ännu mera....

Vad gjorde du för 10 år sedan?

Jag jobbade på samma jobb som jag har idag, på förskolan i Näsum, jag bodde i Näsum, jag handarbetade väldigt mycket, stickade, broderade osv...

Ställen du bott på?

Är född i Bromölla, flyttade till Näsum när min dotter var född och efter min skilsmässa så kom jag tillbaks till Bromölla där jag är lyckligt gift och har det hur bra som helst!

5 saker du skulle göra om du var biljonär?

* Skulle ge våra barn en hel del
*Skulle resa jorden runt flera varv
* Skulle köpa hus någonstans i Asien troligen Thailand
* Skulle ge pengar till sjuka och fattiga barn
* Skulle handla scrapgrejor!!!

Japp, det var lite om mig.
Nu skulle jag vilja veta mer om:



Kamilla
Jenni
Lill-Piga
leamon
Sanna
Anette





Kommentarer
Postat av: Lene Kristensen

Kul. Tack så mycket Pia. Trevligt att vate lite om dem man "snackar" lite med.



Kram Lene

2008-07-25 @ 21:40:23
URL: http://leneskortblogg.blogspot.com
Postat av: Annica

HEJ! hoppas du har det bra i värmen! Vilket härligt väder vi fick tillslut. Kan tänka mig att du trivs lika bra som jag i det!

Kram Annica

2008-07-27 @ 12:52:48
URL: http://annicamagnusson.blogg.se/
Postat av: LenaS

Åh snart kommer vi träffas ju! JIPPI!!!

Kramis/LenaS

2008-08-03 @ 19:14:25
URL: http://lenasochronjasscrapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0