LenaS har kurs på Grodans....

I helgen fick vi besök av LenaS från Örebro som  höll kurs på Grodans scrapgarden . Deltagarna gjorde jättefina album .




Här begrundas Lenas fina album,



Och snart var alla i full gång,









Det gäller att hålla tungan rätt i mun.....








Tyvärr så har jag inte fotograferat när albumen blev klara men jag kan garantera att dom blev jättefina!

På eftermiddagen samlades nästan hela designteamet och scrappade, jag själv kände mig inte så inspirerad just den här dagen, tyckte det var roligt att titta på de andra. Men till sist blev det i allafall en presentpåse. Den har jag gjort av grodans Rea-papper.  så här blev den ::



Jag vill passa på att tacka Lena och barnen för en trevlig helg, det har varit så trevligt att träffas på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Christel

Vad fin påsen blev färdigdekorerad!

2008-08-11 @ 22:11:34
URL: http://christelscrappar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0