Bloommor till salu

hej  på er alla. Nu säljer jag lite blommor igen, skicka gärna via mejl vad ni önskar [email protected] , det är så lätt att jag missar det annars! Du betalar portot, jag skickar det så fort jag ser pengarna på kontot.


  Rosa blommor blandade, minst 60 st / förpackning  25 KR


  Vita blommor blandade, minst 60 st / förp  25 KR

  bruna och vita blommor blandade minst 60 st / förp  25 KR

 pistiller du ser en förp på bilden , 1 KR / förp

  Röd/gul blomma  10 st / förp  2 kr / förp

  Organza band i GRÖNT, RÖTT, BLÅTT, BRUNT. VINRÖTT och BEIGE alla är 1,5 cm utom den beiga som är 2,5 cm bred. Jag vill ha 3 kr / meter!


Hör av er via mejl   [email protected] 


Tack // Pia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0