Ljus-kort

Då äntligen skall jag uppdatera min blogg. Jag har inte slutat att scrappa , men har inte lagt in något här på länge.
I går när jag sorterade bland mina grejor så hittade jag en beskrivning på ett ljuskort, som jag har hittat på nätet någonstans, vet inte riktigt var, för beskrivningen har legat här ett tag.
Ja, jag blev naturligtvis sugen på att prova gör att Ljuskort.
Så här blev det:




 Så här ser det ut inuti:


det var jättekul att göra,  hålet har jag stansat ut med Spellbinders och jag satte en bit OH-film som jag stansade med embossingplatta i Cúttlebugen.

här kommer några kort oxå som jag gjorde för ett tag sen:

   inuti:



  inuti:


  inuti: 


Detta var allt för idag, kanske kommer mera senare..
HA en fortsatt skön vårdag! Kram Pia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0