Två enkla LO

JA, nu äntligen har jag satt mig vid scrapbordet och plockat bland mina saker, och till slut blev det två LO, två  väldigt enkla...
Som ni alla vet så har jag varit på semester i tre veckor, och när jag kom hem så var det massor med annat att göra. Tiden har inte räckt till för pysslande,, men kanske jag skall komma igång igen nu. Jag hoppas ju det.
Den första LO´n har jag gjort med papper från Pysselgumman, dessa finns att köpa hos GRODANS , så fin fina papper......



Nästa LO har jag använt "gamla" papper som jag hade här hemma,,,vet inte var och när jag har inhandlat dom,,,



HA en fortsatt bra vecka, och GLÖM INTE GRODANS TRÄFF!!!!!Kika i blogggen.

KRAMAR Pia

Kommentarer
Postat av: Lucienne

Kul att du har kommit igång igen Pia. Mycket fina LO:s

Kram, Lucienne

2010-04-12 @ 12:02:36
Postat av: Christel

Å, den översta är så fiiin! Gillar färgerna!

2010-04-13 @ 12:39:30
URL: http://www.christelscrappar.blogspot.com
Postat av: KatarinaR

Vilka fina Layouter du gjort!

Den översta var underbar!

Ha det gott!

2010-04-13 @ 17:19:42
URL: http://katarinaspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0