Utmanad...

Jag har blivit utmanad av Camilla .
Dessa regler gäller:

REGLER
1.Länka till den som utmanade dig.
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3.Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar,så de uppmärksammar att de blivit utmanade


1: Vill ta det ganska lugnt på morgonen
2: Jag äter alldeles för mycket godis
3: JAg ÄLSKAR att resa
4:Jag ÄLSKAR min hobby
5:Jag stressar alldeles för mycket
6: Jag hatar vintern
7: Jag behöver banta!!!!!

detta var mina sju sanningar om mig själv...

JAg vill utmana :
Lene
Christel
Lena
LiselottG
Karina
Trollet
Malin

TAck för idag!

Kommentarer
Postat av: Annica

Dina sanningar lät nästan precis som mina sanningar!!! Fast jag vill inte ta det GANSKA lugnt på morgonen, jag vill ta det MYCKET lugnt haha! Jag hatar också vintern, och godisätandet finns det inget stopp på.

2009-02-11 @ 00:44:59
Postat av: Lene

Hej Pia!

Va kul att även du vill ha lite sanningar om mig. Jag har fått denna två ggr så jag hoppas du ursäkter mig om jag inte kommer på fler. Men jag lovar att försöka!

Ha det gott Pia och var rädd om dig!

Kramizar från Lene

2009-02-12 @ 22:07:54
URL: http://leneskortblogg.blogspot.com
Postat av: Karina

Hej Jag har inte varit här hos dig på ett par dagar och jag ser att mycket har hänt. Vilka härliga LOs och en underbar hjärteask. Hoppas att du får en trevlig Alla hjärtans dag. Jag ska ta i tu med min utmaning snar det lovar jag. När åker ni på semester? Jag är lite avundsjuk. Kramar Karina

2009-02-13 @ 21:24:04
Postat av: TinaStina

Mitt första besök här och OJ tror du jag kommer tillbaks? Jojo... det kan jag lova. Tack för all inspiration! Föll pladask för din hjärteask. Tycker att rosa och brunt är så himla snyggt.



Kram!

2009-02-14 @ 23:34:12
URL: http://tinastinasscrap.blogspot.com
Postat av: Lene

hej Pia!

ja det har blivit lite annat än kort nu ett tag1 Om du vill kan du få adressen till den vintage sida där jag hittar bilderna!

Ha en bra dag imorgon!

kram Lene

2009-02-15 @ 21:29:26
URL: http://leneskortblogg.blogspot.com
Postat av: Lene

hej Pia!



Hoppas du fick mitt mail med adresserna, det var lite strul, men jag tror det gick iväg sen. Om inte var snäll att maila mig så skickar jag dem igen!

Ha en skön helg min vän!

kram Lene

2009-02-20 @ 18:07:20
URL: http://leneskortblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0