Tjejträff...

I går hade vi en tjejträff, en hel dag: Vi satt och scrappade hela dagen, jättetrevligt, det måste vi göra om tycker jag.
En hel del fick jag gjort också, 3 LO och en liten ask som är mitt DT-uppdrag för Grodans:. Den visar jag i grodans blogg lite senare.
Men här kommer mina LO.
Denna första har jag gjort av ett foto av min pappa när han var liten, därav "anno 1934", Den LO`n tävlar jag med på Stellas forum:



I farten så blev det en till till Stellas tävlingar:
detta är en LO med foto från förra årets resa,



Den tredje LO´n blev av de underbara pappren från Crate, också med ett foto från vår underbara resa 2008, ja visst längtar man till sol och värme, till dessa underbara sandstränder:



ett litet tips, de ljusa blommorna har jag stämplat på det blev lite mer liv i dom tycker jag.
Gott nytt år till alla er som kollar i min blogg!
Kramisar Pia

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka härliga alster du fick gjort! Det blir helt klart läckert att stämpla på dem. Skulle vara kul att embossa dem med.

2008-12-30 @ 10:56:55
URL: http://lindaspysselblogg.wordpress.com/
Postat av: emelie

tack för kommentaren i min blogg, nu kunde jag ju hitta till dig också :-) jättefina alster du har gjort.

2008-12-30 @ 13:38:39
URL: http://www.emelie.ohrn.info
Postat av: Petra / Trollet

Men så fint med runda LO´s.... och jättefina färger!

Tack för tipset att stämpla på blommor, måste jag prova!

Gott Nytt Pysselår //Petra

2008-12-30 @ 20:14:15
URL: http://trolletspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0