nytt av majapapper.

Här kommer ett par alster till som jag gjort av Majapapper, först en receptbok som jag gjort efter inspiration från Christel. HAr skrivit in lite lätta recept som är goda, denna lilla bok skall min dotter få.




Här är pärmen på utsidan, den skall få lite text också




Så här är den på insidan.



recepten har jag skrivit på datorn och skrivit ut på ett gulaktigt papper.




Ja så här blev det!

Jag har också gjort ett kort till en fd, jobbarkompis som fyller år snart.

Blev ett kort med ett miniaccordian-album på och inuti har jag skrivit små tänkvärda ord som passat till just henne!





Kommentarer
Postat av: Katleen

Så fint Pia, synd att söndagen snart är över fÖr nu har jag oxå lust att testa ett sånt album!!

2008-07-06 @ 20:30:23
Postat av: Christel

Åhh, vad fina de blev. Ska oxå göra ett sådant kort.

Denna gången liftar jag dig!

Kramis

2008-07-06 @ 20:55:13
URL: http://christelscrappar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0